posilovani-kulturistika-vyziva

 

 

Tělesný typ

Sportovní výživu pro všechny tři tělesné typy pro Vás připravil internetový obchod - MailSport. Vstupte zde!

Kulturistika - posilování - výživa

Kulturistika - typy
Charakteristika
Frekvence tréninku
Série a opakování
Intenzita
Zotavení
Aerobní činnost
Strava
Žívotní styl
Sportovní výživa

 

posilování - kulturistika - výživa                                                                                                                          posilování - kulturistika - výživa

Zotavení

 

Ektomorf

 

posilovani-kulturistika-vyziva

Ø      potřebujete alespoň 3 oddychové dny v týdnu

Ø      vzhledem k vysoké rychlosti metabolismu spěte každou noc minimálně 8 hodin

Ø      pokud je to možné, dopřejte si krátký spánek i v průběhu dne

Ø      nikdy netrénujte, pokud jste unavený nebo nejste úplně zotavený

 

 

Mezomorf

 

posilovani-kulturistika-vyziva

Ø      bez dostatečného odpočinku nedokážete využít potenciál, který máte k dispozici

Ø      dopřejte si denně 7,5 – 9 hodin spánku

Ø      nikdy netrénujte svalovou partii, pokud není dokonale zotavená

Ø      pokud máte pocit, že Vám chybí motivace, energie nebo síla, dopřejte si den oddychu navíc

 

 

Endomorf

 

posilovani-kulturistika-vyziva

Ø      trénujte často, přitom však dbejte na to, aby měla každá svalová partie minimálně 48 hodin na regeneraci

Ø      vzhledem k pomalému metabolismu se pokuste omezit noční spánek na 7,5 hodin

 

 

Bob Wolf a Bill Gieger – překlad z anglického originálu Muscle and Fitness